0

Facebook Reklam Terimleri Sözlüğü

Share

Facebook Reklam Terimleri Sözlüğü

Yayın Durumu: Kampanya, reklam seti veya reklam yayınınızın mevcut durumu. (aktif, kapalı)

Teklif Stratejisi: Ücret hedeflerinize ve reklam yayını için optimizasyonunuza göre Facebook’un açık artırmada teklif vermesini istediğiniz yöntem. Bu, ücret veya reklam harcaması getirisi kontrolüne ilişkin yaptığınız seçime bağlı olarak ya en düşük ücret, ücret üst sınırı, hedef ücret, en yüksek değer ya da minimum reklam harcaması getirisi olarak gösterilecektir.

Bütçe: Reklam setleriniz veya kampanyalarınız için günlük ortalama olarak veya planlanmış reklam setlerinizin veya kampanyalarınızın yayın süresi boyunca harcamayı planladığınız maksimum tutar.

İlişkilendirme Ayarları: İlişkilendirme ayarı, dönüşümlerin reklamlarınızla ilişkilendirilebileceği ve kampanya optimizasyonuna bilgi sağlamak için kullanılabileceği sınırlı bir dönemdir. Örneğin, 7 günlük bir tıklama ayarıyla sistemimiz 7 gün içinde gerçekleşen dönüşümlerden öğrenecek ve reklamları 7 gün içinde dönüşüm gerçekleştirme olasılığı yüksek kişilere gösterecektir. Raporlama için birden fazla ilişkilendirme ayarı seçilebilir.

Sonuçlar: Seçtiğiniz reklam verme amacına ve ayarlara göre reklamınızın kaç kez sonuç elde ettiği. Bazı durumlarda, bu ölçüm tahmini ve üçüncü taraf bir API tarafından bildirilmiş olabilir.

Erişim: Reklamlarınızı en az bir kez gören kişi sayısı. Erişim, gösterimlerden farklıdır. Reklamlarınızı aynı kişilerin birden fazla kez görmesi gösterimlere dahil edilirken erişime dahil edilmez. Bu, tahmini bir ölçümdür.

Gösterim: Reklamlarınızın kaç kez ekranda gösterildiği.

Sonuç Başına Ücret: Reklamlarınızdan her sonuç başına ortalama ücret. Bazı durumlarda, bu ölçüm tahmini ve üçüncü taraf bir API tarafından bildirilmiş olabilir.

Harcanan Tutar: Planı boyunca kampanyanıza, reklam setinize veya reklamınıza harcadığınız tahmini toplam tutar. Bu, tahmini bir ölçümdür.

Bitiş: Kampanyanızın yayınlanmasını durdurmak için planlanan tarih.

Sonuç Oranı: Sonuç Oranı: Reklamlarınızın tüm görüntülenmeleri içinde elde ettiğiniz sonuçların yüzdesi.

Tıklanmalar (tümü) :  Reklamlarınızın aldığı tıklama sayısı.

CPC (tümü): Her tıklama (tümü) için ortalama ücret.

CTR ( tümü): İnsanların reklamınızı görme ve bir tıklama (tümü) gerçekleştirme oranı. Brüt Gösterim (İnsanlar Tarafından Gerçekleştirilmeyen Geçersiz Gösterimler Dahil):

Facebook’un filtreleyerek hariç tuttuğu geçersiz veya insanlar tarafından gerçekleştirilmediği saptanan trafik sonucu gerçekleşen gösterimler dahil, reklamlarınızın ekranda kaç kez gösterildiği (filtresiz).

Otomatik Yenileme Gösterimleri: Facebook’un bir reklam alanında yeni bir reklam göstermek üzere yenilenmesi sonucunda, reklamlarınızın Facebook’un sağ sütununda kaç kez ekranda gösterildiği. Otomatik yenileme gösterimleri sadece Facebook aktif bir şekilde görüntülenirken gerçekleşir.

Erişilen 1000 Kişi Başına Ücret: 1000 kişiye, erişim için ödenen ortalama ücret. Bu, tahmini bir ölçümdür.

CPM (1000 Gösterim Başına Ücret): Her 1000 gösterim için ortalama ücret.

Sayfa Etkileşimleri: İnsanların Facebook Sayfanız ve Sayfanızın gönderileri üzerinde gerçekleştirdiği, reklamlarınızla ilişkili toplam eylemlerin sayısı.

Gönderi Etkileşimleri:

Gönderi Etkileşimi Kırılım Ölçümleri

  • Gönderi Paylaşımları
  • Gönderi İfadeleri
  • Gönderi Kaydetmeleri
  • Gönderi Yorumu
  • Sayfa Beğenmeleri
  • Gönderi Etkileşimleri
  • 3 Saniyelik Video Oynatımları
  • Fotoğraf Görüntülemeleri
  • Bağlantı Tıklamaları

Gönderi ifadeleri: Reklamlarınıza bırakılan ifadelerin sayısı. Bir reklamdaki ifade düğmesi, insanların reklamın içeriğine farklı ifadeler bırakmalarına olanak sağlar: Beğen, Muhteşem, Yanındayım, Hahaha, İnanılmaz, Üzgün veya Kızgın.

Gönderi Kaydetme: Reklamınızın toplam kaydedilme sayısı.

Gönderi Paylaşımları: Reklamlarınızın paylaşılma sayısı. İnsanlar reklamlarınızı veya gönderilerinizi kendilerinin veya arkadaşlarının Zaman Tünellerinde, gruplarda ve kendi Sayfalarında paylaşabilir.

Fotoğraf Görüntülemeleri: Sayfanızda veya paylaşımlarınızda reklamlarınızla ilişkili fotoğraf görüntüleme sayısı. Fotoğraf görüntülemeleri, insanlar görüntülemek için fotoğraflara tıkladığında hesaplanır.

Etkinlik Yatnıtları: Reklamlarınızla ilişkili olarak Facebook etkinliğinize Düşünüyorum veya Gidiyorum yanıtı veren insanların sayısı.

Yer Bildirimleri: Facebook Sayfanızdan reklamlarınızla ilişkili yer bildirimlerinin sayısı. Sayfanızla ilişkilendirilmiş bir fiziksel adres varsa, insanlar Facebook Haber Kaynaklarında veya Zaman Tünellerinde durumlarını güncellerken Sayfanızda yer bildirimi yapabilirler.

%100 Görüntüleme Gösterimleri: Reklamınızın tamamının görüntülenme sayısı.

%100 Görüntüleme Erişimi: Reklamınızın tamamını en az bir kez gören kişi sayısı.

Efekt Paylaşımı: Birinin reklamınızdan bir efekt kullanan fotoğraf veya video paylaşma sayısı. Paylaşımlar bir hikaye veya gönderi olabilir.

Sayfa Etkileşimi Başına Ücret :Her Sayfa etkileşimi için ortalama ücret.

Sayfa Beğenmesi Başına Düşen Ücret:Her Sayfa beğenmesi için ortalama ücret.

Gönderi Etkileşimi Başına Ücret: Her gönderi etkileşimi için ortalama ücret.

Etkinlik Yanıtı Başına Ücret: Her etkinlik yanıtı için ortalama ücret.

Yeni Mesajlaşma Bağlantıları: İşletmenizin reklamlarınızla ilişkili olarak mesajlaşma bağlantıları olarak eklediği kişi sayısı.

Engellenen Mesajlaşma Bağlantıları: İnsanların reklamlarınızla ilişkili olarak işletmenizle mesajlaşma bağlantısı engelleme sayısı.

Başlatılan Mesajlaşma Konuşmaları: En az 7 gün aktif olmama durumundan sonra insanların reklamlarınızla ilişkili olarak işletmenize mesaj göndermeye başlama sayısı.

Yeni Mesajlaşma Bağlantısı Başına Ücret:  Her yeni mesajlaşma bağlantısı için ortalama ücret.

Başlatılan Mesajlaşma Konuşmaları Başına Ücret:  Her messaging conversation started için ortalama ücret.

Tekil 2 Saniyelik Kesintisiz Video Oynatımı: Bir 2 saniyelik kesintisiz video görüntülemesi gerçekleştiren kişi sayısı.

3 Saniyelik Video Oynatımı: Videonuzun en az 3 saniye boyunca veya video 3 saniyeden kısaysa neredeyse toplam uzunluğu kadar oynatılma sayısı. Bir videodaki her bir gösterim için, video görüntülemelerini ayrı ayrı hesaplar ve videonun yeniden oynatılmasıyla geçen süreleri hariç tutarız.

ThruPlay:  Videonuzun tamamının veya en az 15 saniyesinin oynatılma sayısı. Video oynatma oranları

Bu noktalar dahil olmak üzere videonuzun oynatma sayıları;

  • %25
  • %50
  • %75
  • %95
  • %100

Her bir oran için ayrı ölçümle mevcuttur.

ThruPlay başına ücret: Her bir ThruPlay için ortalama ücret.

Videonun Ortalama Oynatılma Süresi:  Tek bir gösterim için videoyu yeniden oynatarak harcanan zaman dahil olmak üzere, bir videonun ortalama oynatılma süresi.

Video Oynatımları: Videonuzun oynatmak için başlatılma sayısı. Bu ölçüme, tekrar oynatmalar hariç her bir gösterim dahildir.

Hızlı Deneyim Görüntülüme Süresi: İnsanların bir Hızlı Deneyimi görüntülemek için harcadığı saniye cinsinden ortalama toplam süre. Hızlı Deneyim, birisi mobil bir cihazda reklamınızla etkileşimde bulunduktan sonra açılan bir ekrandır. Videolar, görseller, ürün katalogları vb. gibi bir dizi etkileşimli bileşen veya multimedya bileşimi içerebilir.

Hızlı Deneyim Görüntüleme Yüzdesi: İnsanların gördüğü Hızlı Deneyimin ortalama yüzdesi. Hızlı Deneyim, birisi mobil bir cihazda reklamınızla etkileşimde bulunduktan sonra açılan bir ekrandır. Videolar, görsel ürün kataloğu vb. bir dizi etkileşimli bileşen veya multimedya bileşeni içerebilir.

Hızlı Deneyim Gösterimi: Bir Hızlı Deneyimde görüntülenen öğe sayısı.

Hızlı Deneyim Erişimi: Bir Hızlı Deneyimden öğeleri en az bir kez görüntüleyen kişilerin sayısı.

2 Saniyelik Kesintisiz Video Oynatımı Başına Ücret: Her bir 2 saniyelik kesintisiz video görüntülemesi için ortalama ücret.

3 Saniyelik Video Oynatımı Başına Ücret: Her 3 saniyelik video oynatımı için ortalama ücret.

Bağlantı Tıklamaları: Reklam içinde, Facebook’taki veya Facebook’un dışındaki reklamveren tarafından belirtilen deneyimlere yönlendirme yapan bağlantılara tıklanma sayısı.

Tekil Bağlantı Tıklamaları: Bir bağlantı tıklaması gerçekleştiren kişi sayısı. Bu, tahmini bir ölçümdür.

Dışarı Yönlendiren Tıklamalar: İnsanları Facebook’a ait olmayan varlıklara yönlendiren bağlantılara tıklanma sayısı.

Tekil Dışarı Yönlendiren Tıklamalar: Bir dışarı yönlendiren tıklama gerçekleştiren kişi sayısı. Bu, tahmini bir ölçümdür.

CTR (Bağlantı Tıklama Oranı): Reklamınızın görülüp bir bağlantı tıklaması gerçekleştirilme yüzdesi.

Tekil CTR (Bağlantı Tıklama Oranı):  Reklamınızı gören ve bir bağlantı tıklaması gerçekleştiren kişilerin yüzdesi.

Bu, tahmini bir ölçümdür.

Dışarı yönlendiren CTR (Tıklama Oranı): İnsanların reklamınızı görme ve dışarı yönlendiren bir tıklama gerçekleştirme oranı.

Tekil Dışarı Yönlendiren CTR (Tıklama Oranı): Reklamınızı gören ve bir dışarı yönlendiren tıklama gerçekleştiren kişilerin yüzdesi. Bu, tahmini bir ölçümdür.

Tekil Tıklamalar (Tümü): Bir tıklama (tümü) gerçekleştiren kişi sayısı. Bu, tahmini bir ölçümdür.

Tekil CTR (Tümü): Reklamınızı gören ve bir tekil tıklama (tümü) gerçekleştiren kişilerin yüzdesi. Bu, tahmini bir ölçümdür.

Hızlı Deneyim Açma Tıklamaları: Reklamınızda bir Hızlı Deneyim açan tıklamaların sayısı.

Hızlı Deneyim Başlatma Tıklamaları: Hızlı Deneyimdeki bir etkileşimli bileşenin kaç kez başladığı.

Hızlı Deneyim Dışarı Yönlendiren Tıklamalar: Bir Hızlı Deneyimde insanları Facebook’a ait olmayan varlıklara yönlendiren bağlantılara tıklanma sayısı.

Tahmini Arama Onayı Tıklamaları: Arama yönlendirme hedefi olan bir reklama tıklandıktan sonra bir arama onayı iletişim kutusunda arama düğmesinin tahmini tıklanma sayısı.

CPC (Bağlantı Tıklaması Başına Ücret): Her bağlantı tıklaması için ortalama ücret.

Tekil Bağlantı Tıklaması Başına Ücret: Her tekil bağlantı tıklaması için ortalama ücret. Bu, tahmini bir ölçümdür.

Dışarı Yönlendiren Tıklama Başına Ücret: Her dışarı yönlendiren tıklama için ortalama ücret.

Tekil Dışarı Yönlendiren Tıklama Başına Ücret: Her tekil dışarı yönlendiren tıklama için ortalama ücret. Bu, tahmini bir ölçümdür.

Tekil Tıklama Başına Ücret (Tümü): Her bir tekil tıklama (tümü) için ortalama ücret. Bu, tahmini bir ölçümdür.

Tahmini Reklam Hatırlanırlığı Yükselişi (Kişiler): 2 gün içinde sorulduğunda reklamlarınızı gördüğünü hatırlama olasılığı olan tahmini ilave kişi sayısı. Bu ölçüm sadece Marka Bilinirliği, Gönderi Etkileşimi ve Video Görüntülemeleri Reklam Verme Amacında varlıklar için kullanılabilir.

Tahmini Reklam Hatırlanırlığı Yükseliş Oranı: 2 gün içinde sorulduğunda reklamlarınızı gördüğünü hatırlayacak ilave kişi sayısının tahmini oranı. Bu ölçüm sadece Marka Bilinirliği, Gönderi Etkileşimi ve Video Görüntülemeleri Reklam Verme Amacında varlıklar için kullanılır.

Tahmini Reklam Hatırlanırlığı Yükselişi (Kişiler) Başına Ücret: Her tahmini reklam hatırlanırlığı yükselişi için ortalama ücret. Bu ölçüm sadece Marka Bilinirliği, Gönderi Etkileşimi ve Video Görüntülemeleri Reklam Verme Amacında varlıklar için kullanılır.

Abonelikler: Bağlı Meta İşletme Araçlarınızın bir veya daha fazlasından alınan bilgilere göre reklamlarınızla ilişkilendirilen abone olma olaylarının sayısı.

Abonelik Başına Ücret: Her abonelik için ortalama ücret. Bazı durumlarda, bu ölçüm tahmini ve üçüncü taraf bir API tarafından bildirilmiş olabilir.

Abone Olma Dönüşüm Değeri: Abone olma dönüşümlerinin toplam değeri.

Alışveriş Reklam Harcamasının Getirisi: Alışverişlerden elde edilen toplam reklam harcaması getirisi. Bu bilgiler bağlı Meta İşletme Araçlarınızın bir veya daha fazlasından alınan bilgilere dayalıdır ve reklamlarınızla ilişkilendirilendirilmiştir.

Alışverişler:  Bağlı Meta İşletme Araçlarınızın bir veya daha fazlasından alınan bilgilere göre reklamlarınızla ilişkilendirilen alışveriş olaylarının sayısı. Bazı durumlarda, bu ölçüm tahmini ve üçüncü taraf bir API tarafından bildirilmiş olabilir.

Alışveriş Başına Ücret: Her alışveriş için ortalama ücret.

Alışveriş Dönüşüm Değeri: Dönüşümler amacıyla takip edilen alışverişlerin toplam değeri.

Tekil Alışverişler: En az bir alışverişi tamamlayan tahmini kişi sayısı.

Tekil Alışveriş Başına Ücret: Her bir tekil alışveriş için tahmini ortalama ücret.

Aramalar: Bağlı Meta İşletme Araçlarınızın bir veya daha fazlasından alınan bilgilere göre reklamlarınızla ilişkilendirilen arama olaylarının sayısı. Bazı durumlarda, bu ölçüm tahmini ve üçüncü taraf bir API tarafından bildirilmiş olabilir.

Arama Başına Ücret: Her arama için ortalama ücret. Bazı durumlarda, bu ölçüm tahmini ve üçüncü taraf bir API tarafından bildirilmiş olabilir.

Aramalar Dönüşüm Değeri: Arama dönüşümlerinin toplam değeri.

Tekil Aramalar: Arama yapan tahmini kişi sayısı.

Tekil Arama Başına Ücret: Her bir tekil arama için tahmini ortalama ücret.

Atlanan Seviyeler: Bağlı Meta İşletme Araçlarınızın bir veya daha fazlasından alınan bilgilere göre reklamlarınızla ilişkilendirilen seviye atlama olaylarının sayısı. Bazı durumlarda, bu ölçüm tahmini ve üçüncü taraf bir API tarafından bildirilmiş olabilir.

Atlanan Seviye Başına Ücret: Her atlanan seviye için ortalama ücret. Bazı durumlarda, bu ölçüm tahmini ve üçüncü taraf bir API tarafından bildirilmiş olabilir.

Atlanan Seviyelerin Dönüşüm Değeri: Dönüşümler amacıyla takip edilen, atlanan seviyelerin toplam değeri.

Tekil Tamamlanan Seviyeler: Seviye atlayan tahmini kişi sayısı.

Tekil Tamamlanan Seviye Başına Ücret: Her bir tekil seviye atlama için tahmini ortalama ücret.

Açılan Başarılar: Bağlı Meta İşletme Araçlarınızın bir veya daha fazlasından alınan bilgilere göre reklamlarınızla ilişkilendirilen başarı açma olaylarının sayısı.

Açılan Başarılar Başına Ücret: Her başarı açma için ortalama ücret. Bazı durumlarda, bu ölçüm tahmini ve üçüncü taraf bir API tarafından bildirilmiş olabilir.

Açılan Başarıların Dönüşüm Değeri: Dönüşümler amacıyla takip edilen, açılan başarıların toplam değeri.

Tekil Açılan Başarılar: Başarı açan tahmini kişi sayısı.

Tekil Açılan Başarılar Başına Ücret: Her bir tekil açılan başarı için tahmini ortalama ücret.

Bağış Reklam Harcamasının Getirisi: Bağışlardan elde edilen toplam reklam harcaması getirisi.

Bağışlar: Bağlı Meta İşletme Araçlarınızın bir veya daha fazlasından alınan bilgilere göre reklamlarınızla ilişkilendirilen bağışta bulunma olaylarının sayısı.

Bağış Başına Ücret: Her bağışta bulunma için ortalama ücret.

Bağış Dönüşüm Değeri: Bağışta bulunma dönüşümlerinin toplam değeri.

Başlatılan Alışverişler: Bağlı Meta İşletme Araçlarınızın bir veya daha fazlasından alınan bilgilere göre reklamlarınızla ilişkilendirilen ödeme başlatma olaylarının sayısı.

Başlatılan Alışveriş Başına Ücret: Her başlatılan alışveriş için ortalama ücret.

Başlatılan Alışverişlerin Dönüşüm Değeri: Dönüşümler reklam verme amacıyla takip edilen, başlatılan alışverişlerin toplam değeri.

Tekil Başlatılan Alışverişler: Alışveriş başlatan tahmini kişi sayısı.

Tekil Başlatılan Alışveriş Başına Ücret: Her bir tekil başlatılan alışveriş için tahmini ortalama ücret.

Başlayan Denemeler: Bağlı Meta İşletme Araçlarınızın bir veya daha fazlasından alınan bilgilere göre reklamlarınızla ilişkilendirilen deneme başlatma alışveriş olaylarının sayısı.

Deneme Başlatma Başına Ücret: Her deneme başlatma için ortalama ücret.

Deneme Başlatmanın Dönüşüm Değeri: Deneme başlatma dönüşümlerinin toplam değeri.

Dilek Listesine Eklemeler: Bağlı Meta İşletme Araçlarınızın bir veya daha fazlasından alınan bilgilere göre reklamlarınızla ilişkilendirilen dilek listesine ekleme olaylarının sayısı.

Dilek Listesine Ekleme Başına Ücret: Her bir dilek listesine ekleme için ortalama ücret.

Dilek Listesine Eklemelerin Dönüşüm Değeri: Dönüşümler amacıyla takip edilen dilek listesine ekleme olaylarının toplam değeri.

Tekil Dilek Listesine Eklemeler: Dilek listesine ürün ekleyen tahmini kişi sayısı.

Tekil Dilek Listesine Ekleme Başına Ücret: Her bir tekil dilek listesine ekleme için tahmini ortalama ücret.

Facebook’tan İş Akışı Tamamlamaları: Facebook’a ait olan bir platformda (ör. Sayfalar veya Messenger’da) tamamlanan ve reklamlarınızla ilişkili iş akışı sayısı.

Facebook’tan İş Akışı Tamamlama Başına Ücret: Facebook’tan iş akışı tamamlama ücreti.

Facebook’tan İş Akışı Tamamlama Dönüşüm Değeri: Facebook’tan iş akışı tamamlama dönüşümlerinin toplam değeri.

Gönderilen Başvurular: Bağlı Meta İşletme Araçlarınızın bir veya daha fazlasından alınan bilgilere göre reklamlarınızla ilişkilendirilen başvuru gönderme olaylarının sayısı.

Başvuru Gönderme Başına Ücret: Her başvuru gönderme için ortalama ücret.

Başvuru Gönderme Dönüşüm Değeri: Dönüşümler amacıyla takip edilen, gönderilen başvuruların toplam değeri.

Gönderilen Puanlar: Bağlı Meta İşletme Araçlarınızın bir veya daha fazlasından alınan bilgilere göre reklamlarınızla ilişkilendirilen puan gönderme olaylarının sayısı.

Gönderilen Puan Başına Ücret: Her puan verme için ortalama ücret.

Gönderilen Puanlar Dönüşüm Değeri: Gönderilen puanlardan elde edilen toplam değer. Bu değer, uygulama olayını oluştururken atadığınız değere bağlı olarak belirlenir.

Tekil Gönderilen Puanlar: Puan veren tahmini kişi sayısı.

Tekil Gönderilen Puan Başına Ücret: Her bir tekil puan gönderme için tahmini ortalama ücret.

Harcanan Krediler: Bağlı Meta İşletme Araçlarınızın bir veya daha fazlasından alınan bilgilere göre reklamlarınızla ilişkilendirilen kredi harcama olaylarının sayısı. Bu, toplam harcanan kredilerin değeri değildir.

Kredi Harcaması Başına Ücret: Her kredi harcaması için ortalama ücret.

Kredi Harcama Dönüşüm Değeri: Kredi harcama dönüşümlerinin toplam değeri.

Tekil Kredi Harcamaları: Kredi harcayan tahmini kişi sayısı.

Tekil Kredi Harcaması Başına Ücret: Her bir tekil kredi harcaması için tahmini ortalama ücret.

İletişimler: Bağlı Meta İşletme Araçlarınızın bir veya daha fazlasından alınan bilgilere göre reklamlarınızla ilişkilendirilen iletişim olaylarının sayısı.

Kişi Başına Ücret: Her iletişime geçme için ortalama ücret.

Kişi dönüşüm değeri: İletişime geçme dönüşümlerinin toplam değeri.

Konum Aramaları: Bağlı Meta İşletme Araçlarınızın bir veya daha fazlasından alınan bilgilere göre reklamlarınızla ilişkilendirilen konum bulma olaylarının sayısı.

Konum Bulma Başına Ücret: Her konum bulma için ortalama ücret.

Konum Bulma Dönüşüm Değeri: Konum bulma dönüşümlerinin toplam değeri.

Masaüstü uygulaması haberiyle etkileşimler: Uygulama olayları olarak kaydedilen ve reklamlarınızla ilişkili masaüstü uygulaması haberiyle ilişkili eylemlerin sayısı.

Masaüstü Uygulaması Haberiyle Etkileşim Başına Ücret: Her bir masaüstü uygulama haberiyle etkileşim için ortalama ücret.

Masaüstü Uygulaması Kullanımları: Masaüstü uygulamanızın uygulama olayları olarak kaydedilen ve reklamlarınızla ilişkili kullanılma sayısı.

Masaüstü Uygulaması Kullanımı Başına Ücret: Her masaüstü uygulama kullanımı için ortalama ücret.

Masaüstü Uygulamasıyla Etkileşimler: Uygulama olayları olarak kaydedilen ve reklamlarınızla ilişkili uygulama yüklemeleri, kredi harcamaları ve kullanımlar gibi eylemlerin sayısı.

Masaüstü Uygulamasıyla Etkileşim Başına Ücret: Her bir masaüstü uygulamasıyla etkileşim için ortalama ücret.

Mobil Uygulamada 2 Günlük Tutma: Uygulamanızı yükledikten 24-48 saat sonra açan kişi sayısı. Bu ölçüm sadece 7 ve 28 günlük ilişkilendirme aralıkları için geçerlidir.

Mobil Uygulamada 2 Günlük Tutma Başına Ücret: Her bir mobil uygulama 2 Günlük tutma için ortalama ücret.

Mobil Uygulamada 2 Günlük Tekil Tutma: Mobil uygulama 2 Günlük tutma gerçekleştiren kişi sayısı.

Mobil Uygulamada 2 Günlük Tekil Tutma Başına Ücret: Her bir tekil mobil uygulama 2 Günlük tutma için ortalama ücret.

Mobil Uygulamada 7 Günlük Tutma: Uygulamanızı yükledikten 6-7 gün sonra açan kişi sayısı. Bu ölçüm sadece 28 günlük ilişkilendirme aralığı için geçerlidir.

Mobil Uygulamada 7 Günlük Tutma Başına Ücret: Her bir mobil uygulama 7 Günlük tutma için ortalama ücret.

Mobil Uygulamada 7 Günlük Tekil Tutma: Mobil uygulama 7 Günlük tutma gerçekleştiren kişi sayısı.

Mobil Uygulamada 7 Günlük Tekil Tutma Başına Ücret: Her bir tekil mobil uygulama 7 Günlük tutma için ortalama ücret.

Planlanan Randevular: Bağlı Meta İşletme Araçlarınızın bir veya daha fazlasından alınan bilgilere göre reklamlarınızla ilişkilendirilen planlama olaylarının sayısı.

Plan Başına Ücret: Her planlama için ortalama ücret.

Planlama Dönüşüm Değeri: Planlama dönüşümlerinin toplam değeri.

Potansiyel Müşteriler: Hem Meta teknolojilerindeki (formlar ve Messenger dahil) hem de bağlı Meta İşletme Araçlarından biri veya daha fazlası tarafından takip edilen reklamlarınızla ilişkili potansiyel müşterilerin sayısı.

Potansiyel Müşteri Başına Ücret: Her potansiyel müşteri için ortalama ücret.

Potansiyel Müşteri Dönüşüm Değeri: Dönüşümler amacıyla takip edilen potansiyel müşterilerin toplam değeri.

Sepete Eklemeler: Bağlı Meta İşletme Araçlarınızın bir veya daha fazlasından alınan bilgilere göre reklamlarınızla ilişkilendirilen sepete ekleme olaylarının sayısı.

Sepete Ekleme Başına Ücret: Her sepete ekleme için ortalama ücret.

Sepete Eklemelerin Dönüşüm Değeri: Dönüşümler amacıyla takip edilen sepete ekleme olaylarının toplam değeri.

Tekil Sepete Eklemeler: Sepetine ürün ekleyen tahmini kişi sayısı.

Tekil Sepete Ekleme Başına Ücret: Her bir tekil sepete ekleme için tahmini ortalama ücret.

Tamamlanan eğitimler: Bağlı Meta İşletme Araçlarınızın bir veya daha fazlasından alınan bilgilere göre reklamlarınızla ilişkilendirilen eğitim tamamlama olaylarının sayısı.

Tamamlanan Eğitim Başına Ücret: Her eğitimi tamamlama için ortalama ücret.

Tamamlanan Eğitimlerin Dönüşüm Değeri: Tamamlanan eğitim dönüşümlerinin toplam değeri.

Tekil Tamamlanan Eğitimler: Eğitimleri tamamlayan tahmini kişi sayısı.

Tekil Tamamlanan Eğitim Başına Ücret: Her bir tekil eğitimi tamamlama için tahmini ortalama ücret.

Tamamlanan Kayıtlar: Bağlı Meta İşletme Araçlarınızın bir veya daha fazlasından alınan bilgilere göre reklamlarınızla ilişkilendirilen kayıt tamamlama olaylarının sayısı.

Uygulama Yükleme Başına Ücret: Her uygulama yüklemesi için ortalama ücret.

Uygulama İçi Reklam Gösterimleri: Facebook SDK’nizden alınan bilgilere göre mobil uygulamanızda gerçekleşen ve reklamlarınızla ilişkili uygulama içi reklam gösterimi olaylarının sayısı.

Uygulama İçi 1000 Reklam Gösterimi Başına Ücret: Uygulama içi 1000 reklam gösterimi için ortalama ücret.

Uygulama İçi Reklam Tıklamaları: Facebook SDK’nizden alınan bilgilere göre mobil uygulamanızda gerçekleşen ve reklamlarınızla ilişkili uygulama içi reklam tıklaması olaylarının sayısı.

Uygulama İçi Reklam Tıklaması Başına Ücret: Facebook reklamlarınız sonucunda oluşan bir uygulama içi reklam tıklaması için ortalama ücret.

Yol Tarifi Al Tıklaması: Facebook’taki ilanınızda (bir Marketplace ilanı gibi) reklamlarınızla ilişkili Adres veya Yol Tarifi Al düğmenize tıklanma sayısı.

Yönlendirme Sayfası Görüntülemeleri: Bir kişinin bir reklam bağlantısına tıklayıp ardından hedef internet sitesini veya Hızlı Deneyimi başarıyla yükleme sayısı. Yönlendirme sayfası görüntülemelerini raporlamak için bir Meta Pikseli oluşturmuş olmanız gerekir.

Yönlendirme Sayfası Görüntülemesi Başına Ücret: Her bir yönlendirme sayfası görüntülemesi için ortalama ücret.

Tekil Yönlendirme Sayfası Görüntülemeleri: Bir yönlendirme sayfası görüntülemesi sağlayan kişi sayısı.

Tekil Yönlendirme Sayfası Görüntülemesi Başına Ücret: Bir yönlendirme sayfası görüntülemesi sağlayan her bir tekil kişi için ortalama ücret.

Çevrimdışı Diğer Dönüşümler: Çevrimdışı olay verileriniz tarafından kaydedilen ve reklamlarınızla ilişkili olarak gerçekleştirilen diğer olayların sayısı.

Çevrimdışı Diğer Dönüşümler Başına Ücret: Her diğer (çevrimdışı dönüşüm) için ortalama ücret.

Çevrimdışı Diğer Dönüşüm Değeri: Diğer (çevrimdışı dönüşüm) dönüşümlerden elde edilen toplam değer. Bu ölçüm, çevrimdışı olayı oluştururken atadığınız değere dayanır.

Ödeme Bilgisi Eklemeler: Bağlı Meta İşletme Araçlarınızın bir veya daha fazlasından alınan bilgilere göre reklamlarınızla ilişkilendirilen ödeme bilgisi ekleme olaylarının sayısı.

Ödeme Bilgisi Ekleme Başına Ücret: Her ödeme bilgisi ekleme için ortalama ücret.

Ödeme Bilgileri Eklemelerinin Dönüşüm Değeri: Dönüşümler amacıyla takip edilen ödeme bilgisi ekleme olaylarının toplam değeri.

Tekil ödeme bilgisi eklemeleri: Ödeme bilgileri gönderen tahmini kişi sayısı.

Tekil Ödeme Bilgisi Ekleme Başına Ücret: Her bir tekil ödeme bilgisi ekleme için tahmini ortalama ücret.

Özel Olaylar: Bağlı Meta İşletme Araçlarınızın bir veya daha fazlasından alınan bilgilere göre reklamlarınızla ilişkilendirilen özel olayların sayısı.

Özel Olay Başına Ücret: Her bir özel olay için ortalama ücret.

Kişiselleştirilmiş Ürünler: Bağlı Meta İşletme Araçlarınızın bir veya daha fazlasından alınan bilgilere göre reklamlarınızla ilişkilendirilen ürün özelleştirme olaylarının sayısı.

Ürün Kişiselleştirme Başına Ücret: Her ürün kişiselleştirme için ortalama ücret.

Ürün Kişiselleştirme Dönüşüm Değeri: Ürün kişiselleştirme dönüşümlerinin toplam değeri.

İçerik Görüntülemeleri: Bağlı Meta İşletme Araçlarınızın bir veya daha fazlasından alınan bilgilere göre reklamlarınızla ilişkilendirilen içerik görüntüleme olaylarının sayısı.

İçerik Görüntülemesi Başına Ücret: Her bir içerik görüntülemesi için ortalama ücret.

İçerik görüntülemeleri dönüşüm değeri: Dönüşümler amacıyla takip edilen içerik görüntülemelerinin toplam değeri.

Tekil İçerik Görüntülemeleri: İçerik görüntüleyen tahmini kişi sayısı.

Tekil İçerik Görüntülemesi Başına Ücret: Her bir tekil içerik görüntülemesi için tahmini ortalama ücret.

Mobil Uygulama Abonelikleri: Facebook SDK’nizden alınan bilgilere göre mobil uygulamanızda gerçekleşen ve reklamlarınızla ilişkili abone olma olaylarının sayısı.

İnternet Sitesi Abonelikleri: Facebook pikselinizden veya Dönüşümler API’sinden alınan bilgilere göre internet sitenizde gerçekleşen ve reklamlarınızla ilişkilendirilen abone olma olaylarının sayısı.

Çevrimdışı Abonelikler: Çevrimdışı olay setinizden alınan bilgilere göre çevrimdışı gerçekleşen ve reklamlarınızla ilişkili abone olma olaylarının sayısı.

Mobil Uygulamadan Abone Olma Dönüşüm Değeri: Mobil uygulamanızdaki abone olma dönüşümlerinin toplam değeri.

İnternet Sitesinden Abone Olma Dönüşüm Değeri: İnternet sitenizde gerçekleşen abone olma dönüşümlerinin toplam değeri.

Çevrimdışı Abone Olmanın Dönüşüm Değeri: Çevrimdışı gerçekleşen abone olma dönüşümlerinin toplam değeri.

İnternet Sitesi Alışverişi Reklam Harcamasının Getirisi: İnternet sitesi alışverişlerinin toplam reklam harcaması getirisi. Bu ölçüm, internet sitenizde Facebook pikseli veya Dönüşümler API’si tarafından kaydedilen ve reklamlarınızla ilişkilendirilen tüm dönüşümlerin değerine dayanır.

Mobil Uygulama Alışverişi Reklam Harcamasının Getirisi: Mobil uygulama alışverişlerinin toplam reklam harcaması getirisi. Bu değer, uygulama olayını oluştururken atadığınız değere bağlı olarak belirlenir.

Mobil Uygulama Alışverişleri: Mobil uygulamanızda uygulama olayları olarak kaydedilen ve reklamlarınızla ilişkili alışverişlerin sayısı.

İnternet Sitesi Alışverişleri: İnternet sitenizde piksel veya Dönüşümler API’si tarafından takip edilen ve reklamlarınızla ilişkilendirilen alışveriş olaylarının sayısı.

Çevrimdışı Alışverişler: Çevrimdışı olay verileriniz tarafından kaydedilen ve reklamlarınızla ilişkili olarak gerçekleştirilen alışveriş olaylarının sayısı.

Facebook’taki Alışverişler: Facebook’a ait Sayfalar veya Messenger gibi bir platformda gerçekleştirilen ve reklamlarınızla ilişkili alışveriş sayısı.

Mobil Uygulama Alışverişleri Dönüşüm Değeri: Mobil uygulama alışverişlerinden elde edilen toplam değer. Bu değer, uygulama olayını oluştururken atadığınız değere bağlı olarak belirlenir.

İnternet Sitesi Alışverişleri Dönüşüm Değeri: İnternet sitesi alışverişleri dönüşümlerinin toplam değeri.

Çevrimdışı Alışverişlerin Dönüşüm Değeri: Alışveriş (çevrimdışı dönüşüm) dönüşümlerinden elde edilen toplam değer. Bu ölçüm, çevrimdışı olayı oluştururken atadığınız değere dayanır.

Facebook’tan Alışveriş Dönüşüm Değeri: Facebook’tan alışveriş dönüşümlerinin toplam değeri.

Tekil Mobil Uygulama Alışverişleri: Mobil uygulama alışverişleri gerçekleştiren kişi sayısı.

Mobil Uygulamada Aramalar: Mobil uygulamanızda uygulama olayları olarak kaydedilen ve reklamlarınızla ilişkili olarak gerçekleştirilen aramaların sayısı.

İnternet Sitesi Aramaları: İnternet sitenizde piksel veya Dönüşümler API’si tarafından takip edilen ve reklamlarınızla ilişkilendirilen arama olaylarının sayısı.

Çevrimdışı Aramalar: Çevrimdışı olay verileriniz tarafından kaydedilen ve reklamlarınızla ilişkili olarak gerçekleştirilen arama olaylarının sayısı.

Mobil Uygulamada Aramaların Dönüşüm Değeri: Mobile app searches elde edilen toplam değer. Bu, uygulama olayını oluştururken atadığınız değere dayanır.

İnternet Sitesi Aramaları Dönüşüm Değeri: İnternet sitesi araması dönüşümlerinin toplam değeri.

Çevrimdışı Aramaların Dönüşüm Değeri: Arama (çevrimdışı dönüşüm) dönüşümlerinden elde edilen toplam değer. Bu ölçüm, çevrimdışı olayı oluştururken atadığınız değere dayanır.

Tekil Mobil Uygulamada Aramalar: Mobil uygulamada aramalar gerçekleştiren kişi sayısı.

Mobil Uygulamada Tamamlanan Seviyeler: Mobil uygulamanızda uygulama olayları olarak kaydedilen ve reklamlarınızla ilişkili olarak gerçekleştirilen seviye tamamlamaların sayısı.

Tekil Mobil Uygulamada Tamamlanan Seviyeler: Mobil uygulamada seviye tamamlamalar elde eden kişi sayısı.

Mobil Uygulamada Açılan Başarılar: Mobil uygulamanızda uygulama olayları olarak kaydedilen ve reklamlarınızla ilişkili olarak kilidi açılan özellik, seviye veya başarı sayısı.

Tekil Mobil Uygulamada Açılan Başarılar: Mobil uygulama özelliği açma elde eden kişi sayısı.

Facebook’taki Bağışın Reklam Harcamasının Getirisi: Facebook’taki bağışlardan elde edilen toplam reklam harcaması getirisi. Bu ölçüm, Facebook’ta reklamlarınızla ilişkili tüm bağış dönüşümlerinin değerine dayanır.

Mobil Uygulama Bağışları: Facebook SDK’nizden alınan bilgilere göre mobil uygulamanızda gerçekleşen ve reklamlarınızla ilişkili bağışta bulunma olaylarının sayısı.

İnternet Sitesinden Bağışlar: Facebook pikselinizden veya Dönüşümler API’sinden alınan bilgilere göre internet sitenizde gerçekleşen ve reklamlarınızla ilişkilendirilen bağışta bulunma olaylarının sayısı.

Çevrimdışı Bağışlar: Çevrimdışı olay setinizden alınan bilgilere göre çevrimdışı gerçekleşen ve reklamlarınızla ilişkili bağışta bulunma olaylarının sayısı.

Mobil Uygulamadan Bağışta Bulunma Dönüşüm Değeri: Mobil uygulamanızda gerçekleşen bağışta bulunma dönüşümlerinin toplam değeri.

İnternet Sitesinde Bağışta Bulunmanın Dönüşüm Değeri: İnternet sitenizde gerçekleşen bağışta bulunma dönüşümlerinin toplam değeri.

Çevrimdışı Bağışta Bulunmanın Dönüşüm Değeri: Çevrimdışı gerçekleşen bağışta bulunma dönüşümlerinin toplam değeri.

Mobil Uygulamadan Başlatılan Alışverişler: Mobil uygulamanızda uygulama olayları olarak kaydedilen ve reklamlarınızla ilişkili olarak gerçekleştirilen satış başlatmalarının sayısı.

İnternet Sitesinden Başlatılan Alışverişler: İnternet sitenizde piksel veya Dönüşümler API’si tarafından takip edilen ve reklamlarınızla ilişkilendirilen alışveriş başlatma olaylarının sayısı.

Çevrimdışı Başlatılan Alışverişler: Çevrimdışı olay verileriniz tarafından kaydedilen ve reklamlarınızla ilişkili olarak gerçekleştirilen alışveriş başlatma olaylarının sayısı.

Mobil Uygulamadan Başlatılan Alışverişlerin Dönüşüm Değeri: Mobil uygulamadan alışverişlerden elde edilen toplam değer. Bu değer, uygulama olayını oluştururken atadığınız değere bağlı olarak belirlenir.

İnternet Sitesinden Başlatılan Alışverişlerin Dönüşüm Değeri: İnternet sitesinden başlatılan alışveriş dönüşümlerinin toplam değeri.

Çevrimdışı Başlatılan Alışverişlerin Dönüşüm Değeri: Alışveriş başlatma (çevrimdışı dönüşüm) dönüşümlerinden elde edilen toplam değer. Bu ölçüm, çevrimdışı olayı oluştururken atadığınız değere dayanır.

Tekil Mobil Uygulamadan Başlatılan Alışverişler: Mobil uygulamadan alışverişler başlatan kişi sayısı. Bu, tahmini bir ölçümdür.

Mobil Uygulamadan Başlatılan Denemeler: Facebook SDK’nizden alınan bilgilere göre mobil uygulamanızda gerçekleşen ve reklamlarınızla ilişkili deneme başlatma olaylarının sayısı.

İnternet Sitesinde Başlatılan Denemeler: Facebook pikselinizden veya Dönüşümler API’sinden alınan bilgilere göre internet sitenizde gerçekleşen ve reklamlarınızla ilişkilendirilen deneme başlatma olaylarının sayısı.

Çevrimdışı Başlatılan Denemeler: Çevrimdışı olay setinizden alınan bilgilere göre çevrimdışı gerçekleşen ve reklamlarınızla ilişkili deneme başlatma olaylarının sayısı.

Mobil Uygulamadan Deneme Başlatma Dönüşüm Değeri: Mobil uygulamanızda gerçekleşen deneme başlatma dönüşümlerinin toplam değeri.

İnternet Sitesinde Deneme Başlatmanın Dönüşüm Değeri: İnternet sitenizde gerçekleşen deneme başlatma dönüşümlerinin toplam değeri.

Çevrimdışı Deneme Başlatma Dönüşüm Değeri: Çevrimdışı gerçekleşen deneme başlatma dönüşümlerinin toplam değeri.

Mobil Uygulamada Dilek Listesine Ekleme: Mobil uygulamanızda uygulama olayları olarak kaydedilen ve reklamlarınızla ilişkili olarak gerçekleştirilen dilek listesine ürün eklenme sayısı.

İnternet Sitesi Dilek Listesine Ekleme: İnternet sitenizde piksel veya Dönüşümler API’si tarafından takip edilen ve reklamlarınızla ilişkilendirilen dilek listesine ekleme olaylarının sayısı.

Çevrimdışı Dilek Listesine Ekleme: Çevrimdışı olay verileriniz tarafından kaydedilen ve reklamlarınızla ilişkili olarak gerçekleştirilen dilek listesine ekleme olaylarının sayısı.

Mobil Uygulamada Dilek Listesine Ekleme Dönüşüm Değeri: Mobil uygulamada istek listesine eklemelerden elde edilen toplam değer. Bu değer, uygulama olayını oluştururken atadığınız değere bağlı olarak belirlenir.

İnternet Sitesi Dilek Listesine Ekleme Dönüşüm Değeri: Tüm internet sitesi dilek listesine ekleme dönüşümlerinin toplam değeri.

Çevrimdışı Dilek Listesine Ekleme Dönüşüm Değeri: Dilek listesine ekleme (çevrimdışı dönüşüm) dönüşümlerinden elde edilen toplam değer. Bu ölçüm, çevrimdışı olayı oluştururken atadığınız değere dayanır.

Tekil Mobil Uygulama Dilek Listesine Eklemeleri: Mobil uygulamada dilek listesine eklemeler gerçekleştiren kişi sayısı. Bu, tahmini bir ölçümdür.

Mobil Uygulamadan Gönderilen Başvurular: Facebook SDK’nizden alınan bilgilere göre mobil uygulamanızda gerçekleşen ve reklamlarınızla ilişkili başvuru gönderme olaylarının sayısı.

İnternet Sitesinden Gönderilen Başvurular: Facebook pikselinizden veya Dönüşümler API’sinden alınan bilgilere göre internet sitenizde gerçekleşen ve reklamlarınızla ilişkilendirilen başvuru gönderme olaylarının sayısı.

Çevrimdışı Gönderilen Başvurular: Çevrimdışı olay setinizden alınan bilgilere göre çevrimdışı gerçekleşen ve reklamlarınızla ilişkili başvuru gönderme olaylarının sayısı.

Mobil Uygulamadan Başvuru Gönderme Dönüşüm Değeri: Mobil uygulamanızda gerçekleşen başvuru gönderme dönüşümlerinin toplam değeri.

İnternet Sitesinden Başvuru Gönderme Dönüşüm Değeri: İnternet sitenizde gerçekleşen başvuru gönderme dönüşümlerinin toplam değeri.

Çevrimdışı Başvuru Gönderme Dönüşüm Değeri: Çevrimdışı gerçekleşen başvuru gönderme dönüşümlerinin toplam değeri.

Mobil Uygulamada Gönderilen Puanlar: Mobil uygulamanızda uygulama olayları olarak kaydedilen ve reklamlarınızla ilişkili olarak gönderilen puanların sayısı.

Mobil Uygulamadan Gönderilen Puanların Dönüşüm Değeri: Mobil uygulama puanlarından elde edilen toplam değer. Bu değer, uygulama olayını oluştururken atadığınız değere bağlı olarak belirlenir.

Tekil Mobil Uygulamadan Gönderilen Puanlar: Mobil uygulama puanları gönderen kişi sayısı. Bu, tahmini bir ölçümdür.

Mobil Uygulamada Harcanan Krediler: Mobil oyun uygulamanızda uygulama olayları olarak kaydedilen ve reklamlarınızla ilişkili kredi harcaması sayısı.

Masaüstü Uygulaması Kredi Harcamaları: Site oyun uygulamanızda uygulama olayları olarak kaydedilen ve reklamlarınızla ilişkili kullanılan kredi sayısı.

Mobil Uygulamada Harcanan Kredilerin Dönüşüm Değeri: Mobil uygulamada kredi harcamalardan elde edilen toplam değer. Bu değer, uygulama olayını oluştururken atadığınız değere bağlı olarak belirlenir.

Site Kredi Harcamaları Dönüşüm Değeri: Reklamlarınızla ilişkili kredi harcamalarından elde edilen toplam değer. Bu değer, uygulama olayını oluştururken atadığınız değere bağlı olarak belirlenir.

Tekil Mobil Uygulamada Harcanan Krediler: Mobil uygulamada kredi harcamaları gerçekleştiren kişi sayısı. Bu, tahmini bir ölçümdür.

Mobil Uygulamada İletişime Geçme: Facebook SDK’nizden alınan bilgilere göre mobil uygulamanızda gerçekleşen ve reklamlarınızla ilişkili iletişime geçme olaylarının sayısı.

İnternet Sitesinde İletişime Geçme: Facebook pikselinizden veya Dönüşümler API’sinden alınan bilgilere göre internet sitenizde gerçekleşen ve reklamlarınızla ilişkilendirilen iletişime geçme olaylarının sayısı.

Çevrimdışı İletişime Geçme: Çevrimdışı olay setinizden alınan bilgilere göre çevrimdışı gerçekleşen ve reklamlarınızla ilişkili iletişime geçme olaylarının sayısı.

Mobil Uygulama Kişi Dönüşüm Değeri: Mobil uygulamanızda gerçekleşen iletişime geçme dönüşümlerinin toplam değeri.

İnternet Sitesinde İletişime Geçme Dönüşüm Değeri:İnternet sitenizde gerçekleşen iletişime geçme dönüşümlerinin toplam değeri.

Çevrimdışı İletişime Geçme Dönüşüm Değeri: Çevrimdışı gerçekleşen iletişime geçme dönüşümlerinin toplam değeri.

Mobil Uygulamada Konum Aramaları: Facebook SDK’nizden alınan bilgilere göre mobil uygulamanızda gerçekleşen ve reklamlarınızla ilişkili konum bulma olaylarının sayısı.

İnternet Sitesi Konum Aramaları: Facebook pikselinizden veya Dönüşümler API’sinden alınan bilgilere göre internet sitenizde gerçekleşen ve reklamlarınızla ilişkilendirilen konum bulma olaylarının sayısı.

Çevrimdışı Konum Aramaları:Çevrimdışı olay setinizden alınan bilgilere göre çevrimdışı gerçekleşen ve reklamlarınızla ilişkili konum bulma olaylarının sayısı.

Mobil Uygulamada Konum Bulma Dönüşüm Değeri: Mobil uygulamanızda gerçekleşen konum bulma dönüşümlerinin toplam değeri.

İnternet Sitesinden Konum Bulma Dönüşüm Değeri: İnternet sitenizde gerçekleşen konum bulma dönüşümlerinin toplam değeri.

Çevrimdışı Konum Bulma Dönüşüm Değeri: Çevrimdışı gerçekleşen konum bulma dönüşümlerinin toplam değeri.

Mobil Uygulamadan Planlanan Randevular: Facebook SDK’nizden alınan bilgilere göre mobil uygulamanızda gerçekleşen ve reklamlarınızla ilişkili planlama olaylarının sayısı.

İnternet Sitesinden Planlanan Randevular: Facebook pikselinizden veya Dönüşümler API’sinden alınan bilgilere göre internet sitenizde gerçekleşen ve reklamlarınızla ilişkilendirilen planlama olaylarının sayısı.

Çevrimdışı Planlanan Randevular: Çevrimdışı olay setinizden alınan bilgilere göre çevrimdışı gerçekleşen ve reklamlarınızla ilişkili planlama olaylarının sayısı.

Mobil Uygulamada Planlama Dönüşüm Değeri: Mobil uygulamanızda gerçekleşen planlama dönüşümlerinin toplam değeri.

İnternet Sitesinde Planlama Dönüşüm Değeri: İnternet sitenizde gerçekleşen planlama dönüşümlerinin toplam değeri.

Çevrimdışı Planlama Dönüşüm Değeri: Çevrimdışı gerçekleşen planlama dönüşümlerinin toplam değeri.

İnternet Sitesi Potansiyel Müşterileri: İnternet sitenizde piksel veya Dönüşümler API’si tarafından takip edilen ve reklamlarınızla ilişkilendirilen potansiyel müşteri olaylarının sayısı.

Çevrimdışı Potansiyel Müşteriler: Çevrimdışı olay verileriniz tarafından kaydedilen ve reklamlarınızla ilişkili olarak gerçekleştirilen potansiyel müşteri olaylarının sayısı.

Facebook’taki Potansiyel Müşteriler: Facebook’a ait varlıklarda (formlar ve Messenger dahil) gönderilen ve reklamlarınızla ilişkili potansiyel müşterilerin sayısı.

İnternet Sitesi Potansiyel Müşterileri Dönüşüm Değeri: İnternet sitesi potansiyel müşterileri dönüşümlerinin toplam değeri.

Çevrimdışı Potansiyel Müşteri Dönüşüm Değeri: Potansiyel müşteri (çevrimdışı dönüşüm) dönüşümlerinden elde edilen toplam değer. Bu ölçüm, çevrimdışı olayı oluştururken atadığınız değere dayanır.

Facebook’taki Potansiyel Müşteriler Dönüşüm Değeri: Facebook’taki potansiyel müşteri dönüşümlerinin toplam değeri.

Mobil Uygulamada Sepete Ekleme: Mobil uygulamanızda uygulama olayları olarak kaydedilen ve reklamlarınızla ilişkili olarak gerçekleştirilen alışveriş sepetine ürün eklenme sayısı.

İnternet Sitesinde Sepete Ekleme: İnternet sitenizde piksel veya Dönüşümler API’si tarafından takip edilen ve reklamlarınızla ilişkilendirilen sepete ekleme olaylarının sayısı.

Çevrimdışı Sepete Ekleme: Çevrimdışı olay verileriniz tarafından kaydedilen ve reklamlarınızla ilişkili olarak gerçekleştirilen sepete ekleme olaylarının sayısı.

Facebook’ta Sepete Ekleme: Facebook’a ait olan bir platformda (ör. Sayfalar veya Messenger’da) bulunulan ve attributed to your ads sepete ekle eylemi sayısı.

Mobil Uygulamada Sepete Ekleme Dönüşüm Değeri: Mobil uygulamada sepete eklemelerden elde edilen toplam değer. Bu değer, uygulama olayını oluştururken atadığınız değere bağlı olarak belirlenir.

İnternet Sitesinde Sepete Ekleme Dönüşüm Değeri: İnternet sitesinde sepete ekleme dönüşümlerinin toplam değeri.

Çevrimdışı Sepete Ekleme Dönüşüm Değeri: Sepete ekleme (çevrimdışı dönüşüm) dönüşümlerinden elde edilen toplam değer. Bu ölçüm, çevrimdışı olayı oluştururken atadığınız değere dayanır.

Tekil Mobil Uygulama Sepete Ekleme: Mobil uygulamada sepete eklemeler gerçekleştiren kişi sayısı.

Tamamlanan Mobil Uygulama Eğitimleri: Mobil uygulamanızda uygulama olayları olarak kaydedilen ve reklamlarınızla ilişkili olarak gerçekleştirilen eğitim tamamlamalarının sayısı.

Tamamlanan Tekil Mobil Uygulama Eğitimi: Mobil uygulama eğitimi tamamlamaları gerçekleştiren kişi sayısı.

Tamamlanan Mobil Uygulama Kayıtları: Mobil uygulamanızda uygulama olayları olarak kaydedilen ve reklamlarınızla ilişkili olarak gerçekleştirilen kayıtların sayısı.

Tamamlanan İnternet Sitesi Kayıtları: İnternet sitenizde piksel veya Dönüşümler API’si tarafından takip edilen ve reklamlarınızla ilişkilendirilen kaydı tamamlama olaylarının sayısı.

Tamamlanan Çevrimdışı Kayıtlar: Çevrimdışı olay verileriniz tarafından kaydedilen ve reklamlarınızla ilişkili olarak gerçekleştirilen kaydı tamamlama olaylarının sayısı.

Tamamlanan Çevrimdışı Kayıtların Dönüşüm Değeri: Kaydı tamamlama (çevrimdışı dönüşüm) dönüşümlerinden elde edilen toplam değer. Bu ölçüm, çevrimdışı olayı oluştururken atadığınız değere dayanır.

Mobil Uygulamada Tamamlanan Tekil Kayıtlar: Mobil uygulama kayıtları gerçekleştiren kişi sayısı.

Mobil Uygulama Oturumları: Bir mobil cihazda uygulama olayları olarak kaydedilen ve reklamlarınızla ilişkili yeni uygulama oturumlarının sayısı.

Tekil Mobil Uygulama Oturumları: Bir Mobil uygulama başlatması gerçekleştiren kişi sayısı.

Mobil Uygulama Yüklemeleri: Mobil uygulamanızın uygulama olayları olarak kaydedilen ve reklamlarınızla ilişkili yüklenme sayısı.

Masaüstü Uygulaması Yüklemeleri: Uygulama olayları olarak kaydedilen ve reklamlarınızla ilişkili masaüstü uygulaması yüklemelerinin sayısı.

Mobil Uygulamada Ödeme Bilgisi Ekleme: Mobil uygulamanızda uygulama olayları olarak kaydedilen ve reklamlarınızla ilişkili olarak ödeme bilgilerinin girilme sayısı.

İnternet Sitesinde Ödeme Bilgisi Ekleme: İnternet sitenizde piksel veya Dönüşümler API’si tarafından takip edilen ve reklamlarınızla ilişkilendirilen ödeme bilgileri ekleme olaylarının sayısı.

Çevrimdışı Ödeme Bilgisi Ekleme: Çevrimdışı olay verileriniz tarafından kaydedilen ve reklamlarınızla ilişkili olarak gerçekleştirilen ödeme bilgileri ekleme olaylarının sayısı.

İnternet Sitesinde Ödeme Bilgisi Ekleme Dönüşüm Değeri: İnternet sitesinde ödeme bilgisi ekleme dönüşümlerinin toplam değeri.

Çevrimdışı Ödeme Bilgisi Ekleme Dönüşüm Değeri: Ödeme bilgileri ekleme (çevrimdışı dönüşüm) dönüşümlerinden elde edilen toplam değer. Bu ölçüm, çevrimdışı olayı oluştururken atadığınız değere dayanır.

Tekil Mobil Uygulamada Ödeme Bilgisi Ekleme: Mobil uygulama ödeme detaylarını gönderen kişi sayısı.

Mobil Uygulama Özel Olayları: Uygulama olayları olarak kaydedilen ve reklamlarınızla ilişkili özel olaylarının sayısı.

Mobil Uygulamada Kişiselleştirilmiş Ürünler: Facebook SDK’nizden alınan bilgilere göre mobil uygulamanızda gerçekleşen ve reklamlarınızla ilişkili ürün kişiselleştirme olaylarının sayısı.

İnternet Sitesinde Kişiselleştirilmiş Ürünler: Facebook pikselinizden veya Dönüşümler API’sinden alınan bilgilere göre internet sitenizde gerçekleşen ve reklamlarınızla ilişkilendirilen ürün özelleştirme olaylarının sayısı.

Çevrimdışı Kişiselleştirilmiş Ürünler: Çevrimdışı olay setinizden alınan bilgilere göre çevrimdışı gerçekleşen ve reklamlarınızla ilişkili ürün kişiselleştirme olaylarının sayısı.

Mobil Uygulamada Ürün Kişiselleştirme Dönüşüm Değeri: Mobil uygulamanızda gerçekleşen ürün kişiselleştirme dönüşümlerinin toplam değeri.

İnternet Sitesinde Ürün Kişiselleştirme Dönüşüm Değeri: İnternet sitenizde gerçekleşen ürün kişiselleştirme dönüşümlerinin toplam değeri.

Çevrimdışı Ürün Kişiselleştirme Dönüşüm Değeri: Çevrimdışı gerçekleşen ürün kişiselleştirme dönüşümlerinin toplam değeri.

Mobil Uygulamada İçerik Görüntülemeler:  Mobil uygulamanızda uygulama olayları olarak kaydedilen ve reklamlarınızla ilişkili olarak gerçekleştirilen içerik görüntülemelerinin sayısı.

İnternet Sitesinde İçerik Görüntülemeler: İnternet sitenizde piksel veya Dönüşümler API’si tarafından takip edilen ve reklamlarınızla ilişkilendirilen içerik görüntüleme olaylarının sayısı.

Çevrimdışı içerik görüntülemesi:Çevrimdışı olay verileriniz tarafından kaydedilen ve reklamlarınızla ilişkili olarak gerçekleştirilen içerik görüntüleme olaylarının sayısı.

Facebook’ta İçerik Görüntüleme: Facebook’a ait Sayfalar veya Messenger gibi bir platformda gerçekleştirilen ve attributed to your ads ürün görüntüleme sayısı.

Mobil Uygulamada İçerik Görüntüleme Dönüşüm Değeri: Mobil uygulamada içerik görüntülemeden elde edilen toplam değer. Bu değer, uygulama olayını oluştururken atadığınız değere bağlı olarak belirlenir.

İnternet Sitesinde İçerik Görüntüleme Dönüşüm  Değeri: İnternet sitesinde içerik görüntüleme dönüşümlerinin toplam değeri.

Çevrimdışı İçerik Görüntülemelerinin Dönüşüm Değeri: İçerik görüntüleme (çevrimdışı dönüşüm) dönüşümlerinden elde edilen toplam değer. Bu ölçüm, çevrimdışı olayı oluştururken atadığınız değere dayanır.

Tekil Mobil Uygulamada İçerik Görüntüleme: Mobil uygulamada içerik görüntüleme gerçekleştiren kişi sayısı.

Ödeme Sayfası:  İnternet sitenizde dönüşüm pikseli tarafından takip edilen ve reklamlarınızla ilişkili diğer türdeki olayların sayısı.

Sipariş Tamamlama: İnternet sitenizde dönüşüm pikseli tarafından takip edilen ve reklamlarınızla ilişkili diğer türdeki olayların sayısı.

Ödeme Sayfası Dönüşüm Değeri: Diğer internet sitesi dönüşümlerinin (dönüşüm takibi pikseli) toplam değeri.

Sipariş Tamamlama Dönüşüm Değeri: Diğer internet sitesi dönüşümlerinin (dönüşüm takibi pikseli) toplam değeri.

Ödeme Sayfası başına ücret: Her diğer internet sitesi dönüşümü (dönüşüm takibi pikseli) için ortalama ücret.

Sipariş Tamamlama başına ücret: Her diğer internet sitesi dönüşümü (dönüşüm takibi pikseli) için ortalama ücret.

Facebook’taki Bağışlar: Facebook’a ait Sayfalar veya Messenger gibi platformda meydana gelen ve reklamlarınızla ilişkili olan bağış olaylarının sayısı.

Facebook’ta Bağışta Bulunmanın Dönüşüm Değeri: Facebook’a ait Sayfalar veya Messenger gibi bir platformda gerçekleştirilen Facebook’taki bağışların toplam değeri.

Facebook’ta Başlatılan Alışverişler: Facebook’a ait bir varlıkta başlatılan ve reklamlarınızla ilişkilendirilen alışveriş tamamlama olaylarının sayısı.

Facebook’ta Dilek Listesine Eklemeler: Facebook’a ait bir varlıkta bir dilek listesine eklenen ve reklamlarınızla ilişkili olan ürün sayısı.

Facebook Üzerinden Gönderilen Başvurular: Facebook’a ait Sayfalar veya Messenger gibi bir platformda gerçekleştirilen ve reklamlarınızla ilişkili başvuru gönderme sayısı.

Facebook Üzerinden Başvuru Gönderme Dönüşüm Değeri: Facebook’a ait Sayfalar veya Messenger gibi bir platformda gerçekleştirilen Facebook’ta başvuru gönderme olaylarının toplam değeri.

Oluşturulma tarihi: Kampanyanın, reklam setinin veya reklamın oluşturulduğu tarih.

Son Düzenlenme Tarihi: Kampanya, reklam seti veya reklamın en son düzenlendiği ve taslak olarak kaydedildiği veya gönderildiği tarih.

Başlangıç: Kampanyanızın yayınlanması için planlanan tarih.

Rapor Başlangıcı: Verilerinizin başlangıç tarihi. Bu, raporlama görünümü için seçtiğiniz tarih aralığı tarafından kontrol edilir.

Rapor Sonu: Verilerinizin bitiş tarihi. Bu, raporlama görünümü için seçtiğiniz tarih aralığı tarafından kontrol edilir.

Harcanan Tutarın Yüzdesi: Toplam harcanan kampanya veya reklam seti bütçenizin yüzdesi. Reklamlarınız şu anda yayınlanıyorsa, reklam sonuçlarının işlenmesi 48 saati bulabileceğinden bu sayı tahminidir. Bu sütun reklamlar için değil, yalnızca reklam seti ve kampanya için uygulanıyor.

Kalan Bütçe: Harcanan tutara göre kampanya veya reklam seti bütçenizin kalan tutarı. Reklamlarınız şu anda yayınlanıyorsa, reklam sonuçlarının işlenmesi 48 saati bulabileceğinden bu sayı tahminidir. Bu sütun reklamlar için değil, yalnızca reklam seti ve kampanya için uygulanıyor.

Reklam Verme Amacı: Reklamlarınızla erişmek istediğiniz hedefi gösteren reklam verme amacı. Bazı durumlarda bu, seçilen kampanyanın amacından farklı olabilir. Bu sütun reklam seti için değil, yalnızca kampanya ve reklamlar için uygulanıyor.

Böl: Bu, bütçenizin reklam setleriniz arasında nasıl bölündüğünü gösterir. Bu sütun reklamlar için değil, yalnızca kampanya ve reklam seti için uygulanıyor.

Değişken: Bu, yayınladığınız A/B testinin türüdür. Kreatifi, hedef kitleyi, reklam alanını ve yayın optimizasyonunu test edebilirsiniz. Bu sütun reklam seti veya reklamlar için değil, yalnızca kampanya için uygulanıyor.

Kampanya Harcama Sınırı: Bir reklam kampanyasının belirlenen sınırın üzerine çıkmasını durdurmak için kullanılan harcama sınırı. Bu sütun reklam seti veya reklamlar için değil, yalnızca kampanya için uygulanıyor.

Satın Alma Türü: Kampanyalarınızdaki reklamlar için ödeme ve hedefleme yapma yönteminiz: dinamik açık artırma teklifi, sabit fiyatlı teklif veya erişim ve sıklık satın alma. Bu alan şimdilik sadece kampanya düzeyinde görülebilir.

Etiketler: Kampanyanıza atanan etiketler. Kampanyalarınızı konu, işletme veya diğer kriterlere göre organize etmek veya gruplandırmak için kampanya etiketleri oluşturabilirsiniz.